XS4ALL wint voor de 5e keer op rij de Award voor Klantvriendelijkste Internetprovider van Nederland

 

Vandaag heeft XS4ALL de prijs voor het Klantvriendelijkste Bedrijf van Nederland in de categorie Telecom van het consumentenpanel MarketResponse in ontvangst genomen. Aan de verkiezing van het Klantvriendelijkste Bedrijf van Nederland is een representatief online onderzoek onder ruim 4.300 Nederlandse consumenten vooraf gegaan. De prijs is vandaag uitgereikt aan Marco ten Oever, manager klantcontact, van XS4ALL. 

Klanten van XS4ALL zijn zeer tevreden over hun internetprovider. Zo scoort XS4ALL op klantvriendelijkheid een acht. Ruim één punt hoger dan de gemiddelde branchescore van een zeven. Marco ten Oever: “Wij zijn trots en blij dat we deze Award voor de vijfde keer op rij winnen. Het laat zien dat de wijze van onze serviceverlening door onze klanten hoog gewaardeerd wordt. We komen steevast uit in de hoogste regionen van tevredenheidspolls. Kwaliteit en service staan hoog in het vaandel en dat moet ook vooral zo blijven. Bij ons draait het om moderne en robuuste techniek, korte lijnen en de tijd voor de klant durven nemen.” 

Over de Award voor het Klantvriendelijkste Bedrijf van Nederland
Ruim 4.000 Nederlandse consumenten hebben online een vragenlijst ingevuld en de klantvriendelijkheid van bedrijven waar zij klant zijn beoordeeld op zes klantvriendelijkheidscriteria. De respondenten zijn willekeurig geselecteerd uit De Onderzoek Groep, het consumentenpanel van MarketResponse. 

Beoordelingscriteria het Klantvriendelijkste Bedrijf van Nederland

1. Beschikbaar zijn als de klant hier naar vraagt
2. De belofte nakomen die je in reclame maakt 
3. Niet moeilijk doen over formaliteiten (als de klant wil ruilen)
4. Fouten toegeven en ze op de juiste wijze oplossen
5. De klant niet onnodig lastigvallen
6. Oprecht betrokken zijn bij de klant

Foto

Naast de Award voor het Klantvriendelijkste Bedrijf van Nederland heeft de Consumentenbond in juli 2014 XS4ALL wederom uitgeroepen tot de beste Alles–in–1 aanbieder (internet, bellen en televisie).

Er zijn nog geen reacties op dit bericht.
Reageren op dit artikel