Telfort introduceert Click&Collect

0

Telfort werkt continu aan de verbetering van zijn klantenservice en dienstverlening. Daarom introduceert Telfort een nieuwe leveringsformule voor mobiele diensten: Click&Collect. Vanaf vandaag kunnen klanten direct bij hun online bestelling aangeven dat zij deze willen ophalen in de Telfort winkel. De klant bepaalt dus zelf waar en wanneer hij of zij de bestellingen in ontvangst neemt.

“Deze nieuwe dienst past binnen onze omni-channel strategie waarbij meer synergie tussen online en retail wordt gerealiseerd. We zien een duidelijke trend in de markt waarbij klanten graag de keuzemogelijkheid krijgen om hun bestelling in ontvangst te nemen waar en wanneer het hen het beste uit komt. Daarom komt Click&Collect als nieuwe optie naast onze bestaande koerierslevering. Voor beide leveringsformules zijn er voor de klant geen kosten aan verbonden. Hierdoor kan de klant de keuze maken die hem of haar het beste past. Uit intern onderzoek is gebleken dat een groot deel van de Nederlandse bevolking zich wel online oriënteert, maar juist naar de Telfort winkel gaat om het toestel uit te proberen en voor persoonlijk advies. Ook deze groep kunnen we door Click&Collect beter bedienen”, zegt Martine Husmann, Directeur Telfort.

Er zijn nog geen reacties op dit bericht.
Reageren op dit artikel