KPN beloont slimme ondernemer

Beeld: KPN

Beeld: KPN

Donderdag is tijdens de Week van de Ondernemer de winnaar bekend gemaakt van de MKB IDEE verkiezing. Kinderopvang De Ronde Venen was de gelukkige winnaar Ondernemers inspireren om slimmer en effectiever te ondernemen met bestaande ICT-toepassingen, dat was het doel van de wedstrijd. KPN en MKB Nederland willen vanuit hun kennispartnership ondernemers een duwtje in de rug geven.

Bezuinigen en efficiënter werken

Ondernemer Diana Vredenbregt van De Ronde Venen uit Vinkeveen ontving de prijs gisteren in de Amsterdamse RAI uit handen van Louis Rustenhoven, directeur marketing & sales zakelijke markt van KPN. Vredenbregt zocht naar nieuwe en efficiënte ICT-systemen voor haar kinderopvang om te bezuinigen. Tegelijkertijd wilde ze ouders ook makkelijker toegang geven tot de accounts van hun kinderen. 'Kindplanning, facturatie, personeels- en loonadministratie en roosters maken: het is nu allemaal veel makkelijker. De leidsters werken op iPads en dat bespaart hen veel tijd.'

Over de MKB IDEE-verkiezing

De MKB IDEE-verkiezing ging in april van dit jaar van start met ruim honderd deelnemers. Na verschillende rondes bleven drie finalisten over, die hun creatieve ICT-oplossing donderdag voor het oog van een deskundige jury nog eens presenteerden. Kinderopvang De Ronde Venen wint met de verkiezing media-aandacht ter waarde van € 12.500.

Er zijn nog geen reacties op dit bericht.
Reageren op dit artikel