Qelp gaat klanten Phone House in winkel hulp bieden

The Phone House Nederland gaat Qelp care-tools uitrollen in al haar 200 winkels. Doel is dat klanten in de winkel zelf eventuele problemen met hun smartphone kunnen oplossen zonder dat het personeel hen daarmee helpt.

Eric-Jan Doorenbosch, managing director The Phone House Nederland: ‘De levering van kwaliteitsondersteuning blijft een belangrijke component in onze strategie om klanten te servicen en hen blij te houden. Met behulp van de QelpCare tools kunnen onze klanten zelf hun smartphone configuratiekwesties oplossen. Hierdoor komt er meer tijd vrij voor onze winkelmedewerkers, die kan worden benut in de ondersteuning van onze Geek Squad bij het afhandelen van veelgestelde klantvragen.’

Ook hun klanten via een online tool problemen oplossen.

Qelp is in 2005 in Nederland opgericht en heeft als doel online support te geven aan consumenten die een probleem met hun smartphone hebben. Via duidelijke afbeeldingen kunnen de meeste problemen op afstand door klanten zelf worden opgelost. Dat scheelt tijd, veel geld en is bijzonder klantvriendelijk.

Qelp werkt al samen met onder andere KPN, E-Plus, T-Mobile, Base, Telfort, RABO mobiel, Lebara en Tele2. De Phone House  Nederland was altijd al een van de actiefste retailers op service-gebied. Enkele jaren geleden introduceerden zij ‘the queek squad’ en nu dus Qelp. Wij zijn benieuwd hoe de dienstverlening er in de praktijk uit gaat zien. Wellicht komen er in de winkels aparte zuilen of computers waarop klanten zelf hun problemen kunnen gaan oplossen.

Door: de redactie

Er zijn nog geen reacties op dit bericht.
Reageren op dit artikel