Harmony biedt BCC uitgebreidere dekking in smartphones verzekering Safe & Smart

Specialist in verzekeren Harmony en elektronicaretailer BCC bieden klanten sinds dit voorjaar een uitgebreidere dekking in de Safe & Smart verzekering bij de aankoop van een smartphone. Dit is het resultaat van een samenwerking tussen BCC en Harmony. De verzekering via Harmony is precies afgestemd op het assortiment smartphones van BCC. Harmony is specialist in het verzekeren van consumentenelektronica.

Het verzekeren van smartphones met Safe & Smart kan direct in alle 62 BCC-filialen in Nederland. De klant kiest de verzekering die bij zijn/haar smartphone past en is vanaf dat moment direct verzekerd tegen schade en eventueel ook diefstal. De dekking is wereldwijd en eventuele schadeafhandeling of vervanging loopt direct via de klantenservice van Harmony. Beide bedrijven vullen elkaar goed aan. Op termijn zal de samenwerking mogelijk verder worden uitgebreid.

Klantgerichte aanpak

BCC heeft volgens Director Category Management Henk van Hattem voor een samenwerking op basis van een partnerschap. “Harmony biedt als partner onder meer sales coaches, die onze verkopers intensief trainen op de verkoop van verzekeringen”, aldus Van Hattem. “Daarbij hanteren zij voor onze winkels heel eenvoudige processen en een directe koppeling met ons kassasysteem. Dat is voor ons heel belangrijk. Met Harmony hebben wij een partner gevonden die past bij onze klantgerichte aanpak en daar zijn we heel blij mee.”

Brede dekking

Ronald van Weelde, directeur van Harmony: “Wij zijn er heel trots op dat een gerenommeerde partij als BCC voor ons heeft gekozen, en wij elkaars positie kunnen versterken. BCC is een van de grootste elektronicaretailers in Nederland, en zij bedienen een groot aantal klanten. Deze klanten bereiken wij nu. Wij zijn ervan overtuigd dat wij een eerlijk en goed product aanbieden aan deze klanten, zonder kleine lettertjes en met een brede dekking. Bovendien ontzorgen wij onze businesspartners geheel. Wanneer een klant een vraag heeft of een schade wil melden, neemt hij direct contact op met onze klantenservice”, aldus Van Weelde van Harmony.

Er zijn nog geen reacties op dit bericht.
Reageren op dit artikel