Mobiel bestellen en betalen bij de Winkel van Sinkel met MyOrder

 
Een drankje bestellen en afrekenen met je smartphone; het is sinds kort ook mogelijk bij de Utrechtse horecagelegenheid de Winkel van Sinkel. Dit aan de Oudegracht gelegen etablissement zorgt er op deze manier voor dat gasten die in het zonnetje zitten op het terras voor het pand, hun eigen bestel- en bezorgmoment kunnen bepalen.

Door de samenwerking tussen MyOrder en de Winkel van Sinkel kunnen gasten mobiel bestellen en betalen via de MyOrder-app. Eerder konden MyOrder-gebruikers in Utrecht al parkeerkaartjes afrekenen via de app, bij Thuisbezorgd.nl en de Wolff bioscopen bestellen en betalen, en bij tal van andere horeca gelegenheden – zoals Buurten, Buurten in de Fabriek, Zeyn bij de Jaarbeurs en Italy to Go – hun drankjes, hapjes en vaak hun eten bestellen en/of laten klaarzetten om af te halen. Door de toevoeging van de bekende horecagelegenheid de Winkel van Sinkel in de binnenstad is een nieuwe stap gezet in de groei van MyOrder.

Voor de Winkel van Sinkel biedt de MyOrder-app de mogelijkheid een extra service aan gasten te bieden. Directeur Maryse Francois licht toe: “Persoonlijk contact tussen bezoeker en bediening is fantastisch, maar soms zijn de belangen anders. Als je bijvoorbeeld diep in gesprek bent, wil je liever niet gestoord worden. Door MyOrder hebben we nu een ondersteunende tool in handen waarmee we gasten nog meer tegemoet kunnen komen in hun wensen.”

Volgende stap
In eerste instantie zal de samenwerking voor een pilotperiode zijn van drie maanden, maar Francois heeft er veel vertrouwen in dat dit verlengd gaat worden. “Een dergelijke service is helemaal van deze tijd. Het genereren van landelijke bekendheid ervoor kost even tijd, maar ik ben ervan overtuigd dat het gaat werken en steeds meer van onze gasten MyOrder gaan gebruiken. Een volgende stap gaat zijn om MyOrder onderdeel te maken van het volledige kassasysteem, zodat we de service beschikbaar kunnen maken voor alle tafels en er ook eten mee besteld en betaald kan worden.”

“We zijn erg verheugd over de samenwerking met de Winkel van Sinkel, want het is een mooie en prominente locatie in Utrecht. De bekendheid is groot onder de Utrechtse bevolking en het vormt een referentiekader voor andere horecalocaties in de stad. Daarnaast sluit de doelgroep van de Winkel van Sinkel aan bij de doelgroep van MyOrder en heeft het een terras waar de functionaliteit van de app goed tot haar recht komt”, stelt Thomas Brinkman, oprichter van MyOrder

Er zijn nog geen reacties op dit bericht.
Reageren op dit artikel