Met je smartphone je broodjes bestellen en betalen?
Dat is vanaf nu mogelijk door de samenwerking tussen Bakker Bart en Of je nu
onderweg bent of op je werkplek zit, vanaf vandaag kan er bij meer dan 30
Bakker Bart locaties besteld en betaald worden via de MyOrder-app.
De samenwerking tussen Bakker Bart en MyOrder
moet de lange wachtrijen tijdens piekuren terugdringen. Consumenten kunnen in
de MyOrder app eenvoudig de menukaart bekijken, een keuze maken en direct
bestellen en betalen. Door het invoeren van een afhaaltijdstip staat de lunch
op het gewenste tijdstip klaar bij een speciaal MyOrder afhaalpunt.
'Met de introductie van MyOrder in de Bakker
Bart winkels willen we het onze klanten zo makkelijk mogelijk maken en de
wachttijd verkorten', aldus Loes Smits Category Manager van Bakker Bart. 'Omdat
wij al onze belegde broodjes vers naar wens van de klant bereiden, is er
wachttijd in de winkel. Met MyOrder kan de klant vooraf bestellen, afrekenen en
aangeven op welk tijdstip hij de bestelling wenst op te halen. Wij zorgen dan
dat deze op het gekozen moment klaarstaat en direct kan worden meegenomen of
genuttigd bij het bezoek aan onze Bakker Bart winkel'.