Telecombinatie zakelijk gaat verder onder de naam Yorus

Telecombinatie zakelijk heeft bekend gemaakt verder te gaan onder de naam Yorus. Na het uitbreiden van het portfolio en het neerzetten van een nieuw supportmodel, is het bedrijf met deze naamswijziging klaar voor de toekomst. Yorus biedt een complete service voor partners die zakelijke diensten verkopen op gebied van ICT, telecom, IoT, energie, cloud en meer. 

Matthijs van Eijzeren, directeur van Yorus, vertelt: ‘De naam Telecombinatie zakelijk past niet meer bij wat we doen. Daarom hebben wij gisteren met trots onze nieuwe naam en positionering gepresenteerd aan onze business partners. We gaan verder met het verbreden van het portfolio, zodat onze partners steeds meer voor hun klanten kunnen betekenen.

 Onze partners staan in alles wat we doen centraal. Als zij een breder portfolio gaan verkopen, betekent dit dat zij voor een steeds groter deel op onze support gaan leunen. Die rol nemen we serieus. Dat is de basis van Yorus. Wij doen het écht samen met- en voor de partners.’

Compleet supportmodel
Bij Yorus hebben aangesloten business partners niet alleen toegang tot een volledig portfolio, maar ook tot een compleet supportmodel. Partners worden zowel operationeel als commercieel ondersteund. Van acquisitie tot oplevering. Dit gebeurt onder andere via een uniek IT platform. Hierdoor hebben partners geen logins en bestelsystemen van afzonderlijke leveranciers meer nodig, maar kunnen ze alles vanuit één platform doen. Partners kiezen zelf welke diensten ze aan willen bieden aan hun klanten. Zo kunnen zij hun eigen identiteit en flexibiliteit behouden.

Klaar voor de toekomst
Herwin van der Kamp, algemeen directeur: ‘In deze markt is stilstaan achteruitgaan. Matthijs heeft met zijn team de afgelopen periode daarom allesbehalve stilgestaan. We zijn van een klassieke zakelijke telecom inkooporganisatie getransformeerd naar een platform wat partners een uniek portfolio en een complete service kan bieden. Hiermee zijn wij en onze business partners klaar voor de toekomst. De nieuwe positionering biedt niet alleen ruimte voor samenwerking met nieuwe leveranciers, maar ook met business partners uit nieuwe marktsegmenten. Inmiddels sluiten partners vanuit nieuwe marktsegmenten zich al bij ons aan.’

Er zijn nog geen reacties op dit bericht.
Reageren op dit artikel