Vodafone distantieert zich van Klacht.nl

Eerder konden wij berichten over de Klacht.nl Awards 2014. Zowel Vodafone als ProAssist scoorden volgens de site bijzonder slecht bij het oplossen van problemen, die via de site Klacht.nl liepen. Bedrijven kunnen zich aansluiten bij Klacht.nl en dan op deze wijze problemen oplossen. Aangesloten bedrijven zullen problemen vaker via Klacht.nl oplossen en socren dan ook hoger in de Awards. Zowel Vodafone als ProAssist werken niet samen met Klacht.nl.

Van ProAssist hebben wij nog geen reactie ontvangen. Vodafone meldt het volgende over de Klacht.nl Awards:

In reactie op een artikel over de klacht.nl awards 2014. Met een oplospercentage van slechts 4% zou Vodafone binnen de categorie ‘mobiele telefonie aanbieders’ de slechtste klachtenoplosser van het jaar zijn.

Klacht.nl is een commercieel platform en rapporteert alleen over de klachten die via hun eigen platform worden behandeld. Vodafone werkt sinds 1 april niet meer samen met klacht.nl. Vodafone biedt klanten verschillende eigen servicekanalen. Naast de telefonische klantenservice en de Vodafone winkels kunnen klanten met Vodafone in contact komen via o.a. het online feedback formulier, Twitter, Facebook en het e-forum (24 uur per dag, 7 dagen per week).

Door: de redactie

Er zijn nog geen reacties op dit bericht.
Reageren op dit artikel