Telfort stopt met leasen van mobiele telefoons

Telfort introduceert 7 mei de Telfort Toestelbundel. Hiermee kunnen Telfort-klanten voor een vast bedrag per maand een mobiele telefoon kiezen en is het toestel direct eigendom van de klant. Met deze introductie neemt Telfort afscheid van ToestelLease. "We zijn blij met deze nieuwe propositie", aldus Martine Husmann, directeur Telfort. "Telfort Toestelbundel voldoet aan de wensen die klanten aan ons stellen".

"Na afloop van het contract (12 of 24 maanden) stopt automatisch de betaling voor het toestel", vervolgt Husmann. "Klanten betalen vanaf dat moment dus alleen nog maar voor hun Sim Only-abonnement. Zo betalen ze nooit teveel. Klanten kunnen hun toestel ook in één keer betalen en betalen hier dan geen maandelijkse kosten voor." Natuurlijk is het mogelijk om na het einde van een contract een abonnement met een nieuw toestel af te sluiten als de klant daar behoefte aan heeft.

Zelf een abonnement samenstellen

Een nieuwe klant of een bestaande klant die zijn contract verlengt, kan een toestel kiezen bij de verschillende mobiele bundels (MB's, minuten, sms) tegen scherpe tarieven. De hoogte van de maandelijkse betaling van het toestel is afhankelijk van de toestelprijs. De meeste toestellen zijn zonder bijbetaling verkrijgbaar. Een uitzondering zijn de duurdere toestellen. Hierbij wordt vooraf een aanbetaling gedaan.

Bestaande Telfort-klanten met ToestelLease kunnen na afloop van hun huidige contract weer verlengen en vanaf dan ook van de nieuwe Toestelbundel gebruikmaken. De Telfort Toestelbundel is beschikbaar voor zowel consumenten als zakelijke klanten.

Er zijn nog geen reacties op dit bericht.
Reageren op dit artikel