T-Mobile wordt transparant

Volledige keuzevrijheid en transparantie? Tot voor kort was dat onmogelijk in de telecomsector. Vanaf begin volgend jaar niet meer. T-Mobile ontketent de abonnementenstructuur in de telecomsector. Klanten die binnenkort een nieuw abonnement afsluiten, zijn niet langer gebonden aan vaste bundels, maar krijgen volledige vrijheid om zelf hun eigen internet- en belbundel maandelijks bij te stellen. Omhoog, omlaag of zelfs helemaal uit. Tevens krijgen klanten de vrijheid om zelf te bepalen hoe ze hun telefoon betalen; alles vooraf, per maand of een combinatie daarvan. En na 12/24 maanden stopt de toestelbetaling automatisch. Dat is maximale transparantie en keuzevrijheid in 2015 bij T-Mobile.

T-Mobile vindt het tijd voor verandering. Daarom is de operator al 2 jaar bezig om bestaande conventies in telecom aan te pakken. Dat begon met Travel & Surf waardoor klanten in het buitenland nooit meer onverwachte internetkosten krijgen. Daarna introduceerde T-Mobile Stel Samen wat een grote stap was naar persoonlijke keuzevrijheid voor de klant. Met Stel Samen kunnen klanten zelf hun persoonlijke abonnement samenstellen door zelf het aantal belminuten, MB’s en aanvullende diensten te kiezen. Nu is het tijd voor de volgende stap met Stel Bij.

Mark Klein, CEO van T-Mobile in Nederland: “Het is hoog tijd voor nog meer vrijheid en transparantie voor onze klanten. Niet alleen vooraf, maar ook tijdens de looptijd van je contract. Dat kan vanaf volgend jaar bij T-Mobile. Als enige operator bieden we al deze nieuwe keuzevrijheden in 1 nieuw abonnement tegelijk aan. En begin volgend jaar maken we wederom een einde aan een telecomconventie.”  

Omhoog, omlaag of zelfs helemaal uit.

Met het nieuwe Stel Samen & Stel Bij kan iedereen zijn eigen abonnement samenstellen. Stel Samen & Stel Bij biedt maximale flexibiliteit. Niet alleen bij het afsluiten van het abonnement, maar ook tijdens de looptijd daarvan. Als het nodig is, stelt de klant de maandelijkse internet- en belbundel, gedurende de overeenkomst, bij: omhoog én omlaag. Het is zelfs mogelijk deze bundels helemaal uit te zetten.

Meer inzicht waarvoor je betaalt.

Ook krijgen klanten meer inzicht in de kosten van een telefoon of tablet. Meer vooraf betalen? Of toch liever meer per maand? De klant bepaalt zelf hoeveel hij in 1 keer bijbetaalt en hoeveel hij via het maandbedrag betaalt. Na de looptijd van het contract, 12 of 24 maanden, vervalt automatisch de maandelijkse toestelbetaling. En wordt er dus vanaf dan niets meer betaald voor de telefoon of tablet.

4GMAX: snelheden tot 120 Mbps.

Met alle Stel Samen & Stel Bij abonnementen krijgen klanten ook 4GMAX. Dat betekent een stabiel netwerk met een maximale snelheid tot 120 Mbps en geen onverwachte internetkosten. Op dit moment is 4GMAX beschikbaar voor meer dan 70% van alle klanten in de top 20 stedelijke gebieden in Nederland.

Er zijn nog geen reacties op dit bericht.
Reageren op dit artikel