KPN verlengt exclusief contract met Spotify met twee jaar
Vandaag kondigen KPN en
digitale muziekservice Spotify een nieuwe tweejarige, exclusieve samenwerking
aan in Nederland. Deze samenwerking volgt op de succesvolle samenwerking die
KPN en de internationale muziekdienst twee jaar geleden zijn gestart.
KPN,
Hi en XS4all klanten met bepaalde abonnementen ontvangen gratis een Spotify
Premium abonnement. Voor deze dienst moet normaal €9,99,- per maand
betaald worden. Sinds het begin van de samenwerking hebben al vele klanten via
KPN een Spotify abonnement.
Jaap
Postma, Directeur Producten Consumentenmarkt bij KPN: “KPN is verheugd dat we
de samenwerking kunnen verlengen. KPN heeft de afgelopen jaren flink
geïnvesteerd in zijn vaste en mobiele netwerken. Met de uitrol van 4G in
Nederland loopt KPN voorop. Wij vinden het belangrijk dat onze klanten altijd
en overal online kunnen zijn. Met de populaire muziekdienst Spotify kunnen onze
klanten altijd en overal naar de favoriete muziek luisteren via de vaste en
mobiele kwaliteitsnetwerken van KPN. Daarmee is Spotify een uitstekend
voorbeeld van de service die wij aan onze klanten willen bieden.
Chris
Bevington, Director of Global Strategic Partnerships Spotify: “We zijn er zeer
blij mee dat we onze samenwerking met KPN kunnen verlengen. De
samenwerkingsovereenkomsten die Spotify sluit met telecombedrijven zorgt voor
stijgende omzetten in de muziekindustrie. Fans en artiesten profiteren. Samen
met KPN zijn wij erin geslaagd om streaming muziek aan te bieden aan een nieuwe
doelgroep in Nederland. We kijken er naar uit om voort te bouwen op onze
samenwerking.”