KPN verlengt exclusief contract met Spotify met twee jaar

Vandaag kondigen KPN en digitale muziekservice Spotify een nieuwe tweejarige, exclusieve samenwerking aan in Nederland. Deze samenwerking volgt op de succesvolle samenwerking die KPN en de internationale muziekdienst  twee jaar geleden zijn gestart.

KPN, Hi en XS4all klanten met bepaalde abonnementen ontvangen gratis een Spotify Premium abonnement. Voor deze dienst moet normaal  €9,99,- per maand betaald worden. Sinds het begin van de samenwerking hebben al vele klanten via KPN een Spotify abonnement.

Jaap Postma, Directeur Producten Consumentenmarkt bij KPN: “KPN is verheugd dat we de samenwerking kunnen verlengen. KPN heeft de afgelopen jaren flink geïnvesteerd in zijn vaste en mobiele netwerken. Met de uitrol van 4G in Nederland loopt KPN voorop. Wij vinden het belangrijk dat onze klanten altijd en overal online kunnen zijn. Met de populaire muziekdienst Spotify kunnen onze klanten altijd en overal naar de favoriete muziek luisteren via de vaste en mobiele kwaliteitsnetwerken van KPN. Daarmee is Spotify een uitstekend voorbeeld van de service die wij aan onze klanten willen bieden.

Chris Bevington, Director of Global Strategic Partnerships Spotify: “We zijn er zeer blij mee dat we onze samenwerking met KPN kunnen verlengen. De samenwerkingsovereenkomsten die Spotify sluit met telecombedrijven zorgt voor stijgende omzetten in de muziekindustrie. Fans en artiesten profiteren. Samen met KPN zijn wij erin geslaagd om streaming muziek aan te bieden aan een nieuwe doelgroep in Nederland. We kijken er naar uit om voort te bouwen op onze samenwerking.”

Er zijn nog geen reacties op dit bericht.
Reageren op dit artikel