KPN steunt Hopper campagne van Natuur & Milieu

Vandaag is de start van de Hopper campagne van Natuur & Milieu met als doel mensen slimmer te laten reizen. KPN steunt de campagne vanuit hun maatschappelijk thema Het Nieuwe Leven en Werken.

Centraal in de Hopper campagne staat ‘slimmer reizen’. Het is de bedoeling om mensen uit hun vaste vervoerspatroon te halen en andere keuzes te laten maken. Zodat ze minder reizen, op andere tijdstippen reizen en andere vervoersmiddelen kiezen. De campagne moet hiermee bijdragen aan minder belasting van het milieu, minder autoritten en minder files. Voor deze campagne werkt Natuur & Milieu niet alleen samen met KPN, maar ook met het Ministerie van Infrastructuur & Milieu, Gazelle, XXimo en Go About die ieder op hun eigen manier bijdragen aan de campagne.

Flexibel werken

KPN levert specifiek hun bijdrage aan deze campagne met hun producten en diensten die het mogelijk maken op elk moment op elke gewenste plaats te werken. En dat betekent: altijd en overal online kunnen zijn. Hiermee helpt KPN mee aan het oplossen van het mobiliteitsprobleem, het besparen van reistijd en het terugdringen van CO2-uitstoot.

KPN stimuleert ook eigen medewerkers om gebruik te maken van Het Nieuwe Leven en Werken. Uit een evaluatie kwam dat KPN’ers door Het Nieuwe Leven en Werken gemiddeld 165 kilometer en ongeveer 2,5 uur per week besparen.

Door: de redactie

Er zijn nog geen reacties op dit bericht.
Reageren op dit artikel