Erg stil rond PostNL Mobiel

Op 26 maart 2012 kondigt PostNL met veel bombarie de start aan van hun eigen MVNO. De verwachtingen zijn hoog gespannen want met hun postkantoren beschikken zij over meer dan 2.000 verkooppunten in Nederland en PostNL claimt hiermee de grootste retailer van ons land te zijn. Succes verzekerd toch?

PostNL mobiel kwam  met drie verschillende prepaid pakketten uit en ook met zogenaamde combi pakketten. In prepaid zijn er maar liefst drie verschillende opties namelijk Gewoon Prepaid, Gewoon Prepaid Zeker en Gewoon Prepaid Bundles. De eerste is een recht-toe-rechtaan prepaid-pakket, bij Zeker wordt je tegoed automatisch verhoogd indien nodig en bij Bundels kan je extra SMS en internet bundels toevoegen. Een combi pakket bestaat uit een telefoon en prepaid bundel. Op de website van www.postkantoren.nl wordt nog steeds melding gemaakt van de verschillende mogelijkheden die PostNL mobiel ons biedt.

Maar toch lijkt er iets niet te kloppen. Wij horen maar niets van PostNL mobiel. Het lijkt dat er geen enkele marketingactiviteit wordt gedaan. Het is gewoon stil, ijzingwekkend stil. PostNL gaat door een moeilijke tijd met onder andere een interne reorganisatie die plotseling is stopgezet. Bovendien verlaat de  één na de andere topmanager het bedrijf.

Verder onderzoek van Telebeeld op bijvoorbeeld www.bellen.com en www.telecomvergelijker.com leert dat PostNL mobiel nog wel is opgenomen in hun tarievenoverzicht van de verschillende MVNOs in Nederland.  Maar wat opvalt is dat er geen enkele klantervaring op de site wordt gemeld. Bij iedere andere MVNO of telecomnetwerk staan er honderden maar niet bij PostNL mobiel. Wij vragen ons af: zijn er überhaupt wel klanten?

Door: de redactie

Er zijn nog geen reacties op dit bericht.
Reageren op dit artikel