Bij Simyo nu zelf bundel aanpassen via app

Simyo geeft klanten nog meer controle over hun maandelijkse belbundel. Met de vernieuwde Mijn Simyo app is het nu ook mogelijk om via mobiel je abonnement tussentijds aan te passen. Simyo is met de geüpdatete app de eerste en enige Nederlandse provider die klanten de mogelijkheid biedt om via hun mobiel maandelijks bundels te verhogen én te verlagen. De vernieuwde Mijn Simyo-app is vanaf vandaag gratis te downloaden en is beschikbaar voor iOS en Android.

Mischa Oudolf, Brand manager Simyo: “Simyo klanten gaan bewust met geld om en houden zaken graag in eigen hand. Daarom ontwikkelen we tools die ze helpen om zelf in control te zijn. Met de vernieuwde Simyo-app willen we ervoor zorgen dat ze hun bundels nog makkelijker kunnen aanpassen aan hun eigen behoeften en Baas in eigen Bundel zijn.”

Bij Simyo konden klanten al eerder maandelijks de bundels van hun abonnement wijzigen. Ook naar beneden. Dit was tot vandaag echter alleen mogelijk met de desktop versie van Mijn Simyo. Met de nieuwe app kunnen Simyo klanten ook onderweg al hun telecomzaken regelen; ze hebben niet alleen te allen tijde inzicht in kosten en verbruik, ze kunnen nu ook, één keer per factuurmaand, hun bundels gratis aanpassen aan hun eigen verbruik.

Meer informatie over deze nieuwe app is te vinden op de site van Simyo.

Er zijn nog geen reacties op dit bericht.
Reageren op dit artikel