Acer gaat stelt Pride PR aan om PR-offensief te starten

 
Fabrikant Acer centraliseert haar PR-aanpak in de Benelux door per 1 augustus 2014 haar samenwerking met het Belgische PR-bureau Mindshake uit te breiden met de aanstelling van het Nederlandse PR- en communicatiebureau Pride PR. Acer is een sterke speler binnen de consumentenelektronica-, MKB- en onderwijsmarkt. Het bedrijf wil iedereen toegang kunnen bieden tot technologie, van tablets tot smartphones en van laptops tot projectoren. Om haar positie in de Benelux verder te versterken, heeft Acer de krachten dan ook gebundeld met Mindshake en Pride PR.  

Ontdekkingsreizigers
Volgens Acer is er maar één ontdekkingsreiziger nodig om de wereld te veranderen. En met de juiste tools heeft iedereen de mogelijkheid om die ontdekkingsreiziger te zijn. Acer is meer dan een technologiebedrijf. Het is een bedrijf dat grenzen wil verleggen, nieuwsgierigheid wil opwekken en mensen wil aanmoedigen om de wereld om zich heen te ontdekken met de producten die Acer ontwikkelt. Diane Sestig over de samenwerking met Pride PR: “Vanuit Acer kunnen we Benelux-markt met de nieuwe strategie nog beter benaderen methet Acer productportfolio binnen de verschillende marktsegementen.”

Klaar voor de start
Pride PR is enthousiast over de samenwerking met het technologiebedrijf. Acer’s filosofie sluit goed aan op die van Pride PR. Bij Pride PR houden namelijk wel van een ontdekkingsreis: "We gaan graag op ontdekkingsreis met onze klanten, om zo tot een gedegen strategie te komen die beide partijen de wind in de zeilen geeft. We zijn klaar voor de start en gaan enthousiast aan de slag met het innovatieve portfolio van Acer.", aldus Robbert Minderhoud, eigenaar van Pride PR.

Er zijn nog geen reacties op dit bericht.
Reageren op dit artikel