Nieuw logo en COO voor BAS Group

Per augustus treedt Caspar Klinkhamer als Chief Operating Officer toe tot de directie van de BAS Group. Klinkhamer is aangesteld om met zijn ruime on- en offline ervaring binnen retail vanuit een strategische rol de BAS Group te versterken. “Ik geloof in het optimaal bedienen van de klant, dus online én offline. De klant oriënteert online, maar wil zich ook laten verrassen in de winkel en zal behoefte houden aan persoonlijk advies, juist met elektronica. Het OMNI-channel platform van de BAS Group, met drie ijzersterke retailformules, is hiermee de absolute koploper. Voor mij is dit het moment om mijn expertise breder in te zetten en alles uit deze nieuwe vorm van retail te halen” vertelt de kersverse COO.

Klinkhamer werkte eerder als Director Electronics, Household & Kitchenware bij bol.com, als Directeur Inkoop bij Blokker en was Managing Director van Toys “R” Us. Oprichter en CEO Steven Bakker van de BAS Group legt uit: “Met name de specifieke en relevante e-commerce kennis die Caspar inbrengt zal enorm verfrissend en inspirerend werken voor ons team. Caspar was voor ons de ontbrekende schakel om onze visie waar te maken.”

In de nieuwe samenstelling van de directie zal Klinkhamer verantwoordelijk worden voor Marketing, Sales, Category Management, Operations en HR, CEO Steven Bakker zal verantwoordelijk zijn voor Strategie, IT, Business Development en expansie en CFO Allen Pheiffer voor Harmony Financial Services, Finance, Control & Governance.

Er zijn nog geen reacties op dit bericht.
Reageren op dit artikel