Ingram Micro heeft nieuw logo. Wel even wennen

Het is even wennen, maar werelds grootste ICT-distributeur Ingram Micro heeft haar logo veranderd. De naam Ingram is nu nog prominenter in het logo te vinden, terwijl de toevoeging ‘micro’ gemarginaliseerd is.

Ingram meldt ook dat er sinds gisteren geen apart logo meer is voor de afdeling Ingram Micro Mobility. Dit logo werd 16 maanden geleden, op 25 februari 2013, geïntroduceerd, ruim na de overname van BrightPoint. Met deze overname begon Ingram aan haar inhaalslag op de mobiele telefoonmarkt. Zoals bekend betaalde Ingram Micro ruim € 665 miljoen voor BrightPoint.

Volgens Ingram past het nieuwe logo perfect bij een de nieuwe ICT-markt, die verder aan convergeren is. Productgroepen lopen meer en meer door elkaar heen. Zo verkoopt Ingram Micro in Nederland computers, software, telefoons, accessoires, licenties en ook sinds kort abonnementen.

Maar het nieuwe logo blijft wel wennen.

Door: de redactie

Er zijn nog geen reacties op dit bericht.
Reageren op dit artikel